S 1

Семінар «Навчіть дитину захищатись»

25 жовтня 2017 р. у дошкільному навчальному закладі «Веселка» с. Іркліїв був проведений районний семінар-тренінг «Профілактика жорстокого поводження з дітьми»

 

Line2

 

 

Мета:підвищити рівень поінформованості педагогів про основні форми жорстокого поводження з дітьми та його наслідки;   поглиблювати знання педагогів щодо застосування різноманітних методів виховання дітей; формувати відповідальність за наслідки своєї поведінки. Ознайомити педагогів з правами дитини, навчання педагогів позитивним стратегіям виховання дітей дошкільного віку.

Вихователь-методист Куля Т.М відкрила семінар вступним словом, у якому оголосила тему семінару та окреслила основні проблеми, обґрунтувала їх актуальність.

S 2

 Робота почалася із вправи «Асоціація імені», де вихователі познайомились між собою, та встановили емоційний контакт.

S 3

Вправа «Права дитини» допомогла пригадати учасникам основні нормативно – правові документи

Вихователь – методист Куля Т.М підготувала інформаційне повідомлення «Жорстоке поводження з дітьми та його наслідки» та презентацію «Насильство над дітьми»

Педагоги закріпили отримані знання вправою « Наслідки насильства» та показом відеоролика «Діти бачать, діти роблять».

Вихователі Кальчук О.О. та Кругляк Т.С продемонстрували практичний показ заняття , де ознайомили з правилом «Тут мене не торкайся», мета якого: навчити дітей основних правил безпечної поведінки.

S 4

Завідувач ДНЗ Л.М. Фролова виступила з цікавим повідомленням «Без насилля в дитячому садку»

Вона зазначила, що необхідноюумовоюпопередженняжорстокогоповодження з дітьми є підвищенняпсихологічної та педагогічноїобізнаностіпедагогів. Дужеважливо, щоб педагоги усвідомлювалитінаслідки, до якихпризводитьжорстокеповодження з дітьми, та розуміли, якідіїщододітей є жорстокими і де вимогливістьмежує з жорстокістю. А ще — необхідноформуватиупедагогівтолерантнеставлення до дітей. Адже педагоги мають за будь-яких умов проявлятивеликодушність до дітей, поважатиїхні права, визнавати право кожноїдитини бути іншою, сприйматиїї такою, якою вона є,вмітипоставити себе на місцедитини, співпрацювати з нею на засадах партнерства.

Тренінг «Виховання любов’ю» допоміг усвідомити всім присутнімзапобігання психологічному насиллю над дітьми, та сприяв усвідомленню учасниками тренінгу важливості відповідального ставлення до батьківства; поглибив знання педагогів щодо застосування різноманітних методів виховання дітей;стимулював творчу діяльність. Вихователі розповіли про способи вираження любові до дитини.

S 5

 Під час виконання вправи створення колажу «Образ щасливої дитини» педагоги вчили усвідомлювати чинники, що впливають на самопочуття дитини,формувалась відповідальна поведінка.

Цікавими були презентації результатів робіт в підгрупах.

S 6

Закінчився семінар вправою «Лелека»» .Учасники визначали , чи справдилися їхні очікування . Педагоги писали на бантиках побажання собі або групі та прикріплювали їх на зображення ковдри, у яку загорнуто немовля.

Методист РМК Є.Й. Сербин та вихователь-методист Т.М.Куля коротко підбили підсумок семінару та подякували учасникам за активну співпрацю.

S 7